واکسن ۶ ماهگی مثل ۴ ماهگی سخته

۵ پاسخ

برای دخترم سخت ترینش ۶ ماهگیش بود

برا من خداروشکر ۶ماهگی خوب بود ولی اون دوتا داغون شد

شب معلوم میشه منم امروز زدم

ن در حد همن

بی قراری زیاد داشت و بی حال بود بچم

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی