مادرا واکسن ۶ ماهگی سخته؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

فقط یکم دردش بیشتره از قبلیا

نه خداروشکررر برا پسر من اسون بود

برای من سختیش بیشتر بخاطر درد جای واکسن بود که دخترمو بیقرار میکرد وگرنه تب بیشتر از ۳۸نمیشد

نه اصلا آنقدر راحته

بر دختر من ک خیلی سخت بود

انقدری که میگفتن نه،خداروشکر خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی