۴ پاسخ

برا پسر من
یکی پای راست یکی پای چپ
دوتا خوراکی

واسه پسر من راحت بود

برا دختر من
دوتا زد تو پای راست. یکی تو پای چپ
دوتا هم خوراکی

در کل پنج تا

دو تا آمپول دو تا خوردنی
آره سخته بچه ام اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۰ ماهگی
مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی
مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان پاشا و آریا🩵 مامان پاشا و آریا🩵 ۸ ماهگی