نه برای پسر من راحت یود دیروز زدم
اتفاقا راحت ترینه
بستگی ب بچه داره
دختر من تو هیچکدوم از واکسنا نه تب کرده نه گریه و بی قراری
فقط موقع زدن واکسن گریه میکنه
برای پسر من اصلا نفهمیدیم چجوری گذشت .
ن خیلی راحت بود برو بزن
برای دخترم خیلی راحت بود نه تب کرد نه اذیت شد نگران نباش
نه سخت نیست
برای من راحت بود دوماه چهار ماه سنگین بود
برای من از 4 ماهگی سختر بود البته من شب رو خونه مامانم موندم این بچه هم جاش عوض بشه نمیخوابه شاید بخاطر این اذیت شدم شاید خونه خودم بودم اینقدر اذیت نمیشدم
دختره من دیروز زد خیلیییی سخت بود هنوزم بهونه میگیره و تب داره
من امروز زدم
نه راحت بود
نه راحت بود مث واکسن قبلی
یه دونه اس
راحت ترینه
نه واسه دختر من خیلی راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.