۱۶ پاسخ

نه برای پسر من راحت یود دیروز زدم

اتفاقا راحت ترینه

بستگی ب بچه داره
دختر من تو هیچکدوم از واکسنا نه تب کرده نه گریه و بی قراری
فقط موقع زدن واکسن گریه می‌کنه

برای پسر من اصلا نفهمیدیم چجوری گذشت .

ن خیلی راحت بود برو بزن

برای دخترم خیلی راحت بود نه تب کرد نه اذیت شد نگران نباش

نه سخت نیست

برای من راحت بود دوماه چهار ماه سنگین بود

برای من از 4 ماهگی سختر بود البته من شب رو خونه مامانم موندم این بچه هم جاش عوض بشه نمیخوابه شاید بخاطر این اذیت شدم شاید خونه خودم بودم اینقدر اذیت نمیشدم

دختره من دیروز زد خیلیییی سخت بود هنوزم بهونه میگیره و تب داره

من امروز زدم

نه راحت بود

نه راحت بود مث واکسن قبلی

یه دونه اس

راحت ترینه

نه واسه دختر من خیلی راحت بود

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی