واکسن ۶ماهگی سخته یا ۴ماهگی؟؟؟🤧

۱۱ پاسخ

۴ سخت تره
۶ عالی بود خداروشکر

۶ ماهگی

برا تیام ۶ خیلی سخت گذشت تب شدید کرد بی قرار دوشب تا صبح بالا سرش بودم ۴ اوکی بود برای هر بچه یجوره با اینکه ۴ سه تا تزریق بود اگر اشتباه نکنم ۶ دوتا تزریق نگران نباش انشاالله برا دلین جون سبکه

واسه دختر من چهار خیلی سخت بود، ولی شش عالی بود خدا رو شکر

۴ماه امروززدداغون

چهار ماهگی خیلی سخت بود هنوز یادش میوفتم تنو بدنم میلرزه
ولی شش خیلی سبک بود اصن تبم نکرد

666666افتضاححح😂

یرا من دوتاش سبک بود شکر خداا

4ماهگی خیلی سخت بود ولی 6ماهگی خداروشکرخوب بود
ولی بدن هربچه ای فرق میکنه

۶ ماهگی میگن سخته برا پسر منم سخت گذشت خیلی

امروز زدم خداروشکر تا الان خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان رادین🤍💙🐻 مامان رادین🤍💙🐻 ۱ سالگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی