واکسن،۶ماهگی چطوریه؟؟چندتاس؟؟بعدش تب کردن یا نه؟؟

۲ پاسخ

۲ تا تزریقی ۲ خوراکی برای ما سخت بود تب کردن شدید ک با شیاف اومد پایین

یه دونه خوراکی دوتا پای راست یکی پای چپ تبش جوریه با استامینوفن کنترل میشه

سوال های مرتبط

مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۵ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی