واکسن ۶ماهگی ویهان زدم 🥲ایشالا ک سبک بگذره🙌🏼

۵ پاسخ

ایشالا
من دیروز زدم

لعنت ب واکسن🥺

ایشالا عزیزم

بسلامتی چندتابودن ب کجا زدن

ایشالا
منم امروز با تاخیر ۶ ماهگی زدم

سوال های مرتبط