حالمون خراب! لعنت به ج ن گ
😔🙂🖤

شیرخشک# شیر#

۷ پاسخ

استرس نگیرین چیزی نمیشه همش نمادینه

ما هم جونبیم خونمون نزدیک کویت و عراقه یعنی عراق و که میزدن ما میشنیدیم اونباری کویت بعد زدنمون خدانکنه اینبار هم بزنه

چرا برا من مهم نیست🤣

😔😔😔

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

خدا رحم کنه بهمون من فقط بخاطر بچه هام میترسم شوهرمم نیست تنهام واقعا خیلی سخته مادر بودن

دقیقا ما خونمون کنار یه پادگان مهمه از دیشب از ترس دارم سکته میکنم فقط بخاطر بچم میترسم کل وسایلشو جمع کردم که اگه اوضاع بد بود فرار کنیم تا هر صدایی میاد فقط خودمو میکشم روی بچم میگم اتفاقی نیفته براش

سوال های مرتبط