۱۰ پاسخ

🤣😅نکنین توروخدا حالا جنگم شد وقتی اوار بریزه چجوری میشه کنسرو و خوراکی برداشت برد

حالا جنگم بشه مگه چقدر میشه کنسرو ذخیره کرد ک

نه هیچی :

نه بابا

من اب گذاشتم کنار نون روغن برنج ماکارونی اینا

نه مافقط یه برنج گرفتیم فکر نکنم جنگ بشه یا اگه بشع کوتاه مدته

نه هیچی

مگ قراره بشه به زودی من خبر ندارمم

تو خونه میمونم

نهههه

سوال های مرتبط

مامان هلن خوشگلم❤🥹🥰 مامان هلن خوشگلم❤🥹🥰 ۵ ماهگی