خانما آمپول آزاد سازی چ اسمی خوبه و چند بار باید زد؟

۷ پاسخ

این ماه محرمه تا بیام اقدام کنم دیر میشه نزدیک ب پریودم میشه اگر آمپول آزاد سازی بزنم و جلو گیری نداشته باشم ممکن هست بدون ریختن مایع منی باردار بشم ؟

یعنی امکان داره این دفعه hcg بده

منم اول دوتا hmg
دادواسه رشدفولی بعدش hcg
دادواسه ازادسازی

دکترم اینو بمن داده بود زدم

تصویر

برای من ها چ ام جی داد

دکتر از رو سونو تشخیص میده کی وچندتا و چ زمانی بزنی

هاچ ام جیه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته نهم بارداری