این ماه محرمه تا بیام اقدام کنم دیر میشه نزدیک ب پریودم میشه اگر آمپول آزاد سازی بزنم و جلو گیری نداشته باشم ممکن هست بدون ریختن مایع منی باردار بشم ؟
یعنی امکان داره این دفعه hcg بده
منم اول دوتا hmg
دادواسه رشدفولی بعدش hcg
دادواسه ازادسازی
دکترم اینو بمن داده بود زدم
برای من ها چ ام جی داد
دکتر از رو سونو تشخیص میده کی وچندتا و چ زمانی بزنی
هاچ ام جیه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.