خانما روز چند سیکل باید آمپول آزاد سازی بزنم

۴ پاسخ

چند سال ازدواج کردی

اول برودکترزنان برات سونوبنویسه بعد فولیکولات که مشخص شد اگه نیازبوددکترخودش مینویسه واکثر ازروز۱۰سیکل نزدیک تخمک گذاری میزنن

بستگی به سیکلت داره باید اول سونو بشی بعد سرخود اصلا ازادسازی نزنی ها

عزیزم باید بری دکترت سونو برات انجام بده اگه فولی‌کولات به اندازه کافی رشد کنن برات می‌نویسه❤️

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری