چند سال ازدواج کردی
اول برودکترزنان برات سونوبنویسه بعد فولیکولات که مشخص شد اگه نیازبوددکترخودش مینویسه واکثر ازروز۱۰سیکل نزدیک تخمک گذاری میزنن
بستگی به سیکلت داره باید اول سونو بشی بعد سرخود اصلا ازادسازی نزنی ها
عزیزم باید بری دکترت سونو برات انجام بده اگه فولیکولات به اندازه کافی رشد کنن برات مینویسه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.