آمپول آزاد سازی رو چند سیکل زدین!

۸ پاسخ

۱۷ سیکل

اگه سیکلت ۲۸روزس روز۱۵برات دیره منم ۲۸روزم،روز۱۵ک رفتم سونو فولیکولم درحال جذب بود

۱۳ گلی

من ۱۵ سیکل

من ۱۴سیکل امپول زدم

سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816

من روز ۱۱سیکل سونو شدم ۱۲ آمپول آزاد سازی زدیم و ۱۴ سیکل هم اقدام کردم

۱۳ سیکل

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
خداوامام رضا خداوامام رضا قصد بارداری