۱۷ سیکل
اگه سیکلت ۲۸روزس روز۱۵برات دیره منم ۲۸روزم،روز۱۵ک رفتم سونو فولیکولم درحال جذب بود
۱۳ گلی
من ۱۵ سیکل
من ۱۴سیکل امپول زدم
سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816
من روز ۱۱سیکل سونو شدم ۱۲ آمپول آزاد سازی زدیم و ۱۴ سیکل هم اقدام کردم
۱۳ سیکل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.