۳ پاسخ

منم امروز ۱۲ روزه زدم ۴ روز مونده به موعود علایم پریودی دارم

من امروز 17روزه میترسم بیی بزنم علایم فقط زیر شکمم تیر میکشه

من ۱۱ هاله خیلی کمرنگ افتاد تو تایپینگام هست بنظرم صبر کن تا ۱۴ خودمم دیگه نزدم بعد ۱۱ امروز ۱۳ هستم ۱۵ میزنم دوباره

سوال های مرتبط

مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری