بعد 14 باید بزنی ولی من اثر امپول زود از بدنم میرفت هر سری روز 9 زدم منفی روز 11 هاله کمرنگ روز 13 کامل مثبت
من ۱۵ازاد سازی زدم منفی بود
من روز 14 زدم منفی بود روز 15 زدم باز منفی
بعد از۱۲ روز
سلام امپول برا چیه؟
منم امروز 12 روزمه.بی بی زدم منفی بود
۱۵ روز بعد باید بی بی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.