۹ پاسخ

و منی ک تنبلی تخمدان ندارم الآنم سه دوره آمپول میزنم ولی باردار نشدم ایشالا این ماه میشم 😞دعا کنید براممم

۱۵روزبعدش من زدم مثبت شدپ

شما قبلا با دارو پریود می‌شدید من دکتر میگفت تنبلی خفیف ولی حتما باید دارو بخورم تا پریود بشم

چهار ده روز بعد از آزادسازی
من روز چهاردهم جواب داد

روز چند 24 بود

انشالله که خیره
۱۴ روز بعدش ازادسازی بزن

واسه همین نا امیدم دکتر هم گفت کاش زودتر اومده بودید سونو

اطرافیان گفتن خیلی بزرگ احتمالا کیست بشه

سلام سونو دادی بعد زدی آزاد سازیو

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 هفته نهم بارداری
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 هفته نهم بارداری
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری