خانما آمپول آزاد سازی چند سیکل دکتر بهتون گفت زدین

۴ پاسخ

۱۲سیکل بعد سنوگرافی

من تاحالا پنج بار زدم از دوازده تا پونزده سیکل بوده دیگه بستگی داره کی سنو بری کی دکترت بگه بزنی

۱۲سیگل بعد از دیدن جواب سونوگرافی فولیکول

اول بهت چی واسه تقویت تخمک داد و چندم سیکل؟
که الان ازادسازی میزنید؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری