امپول ازاد سازی رو سیکل چند میزنن؟ من کی باید برم سونو؟

۳ پاسخ

-روز ۳پریودت بری بهتره

روز 12سیکل برو سونو اگه غالب بود شبش بزن اگه نبود 13بزن

من روز 13سیکلم زدم روز12رفتم سونو یه فولیکول22میلی داشتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری