۶ پاسخ

۱۳ پریودی

ممنون بچه ها

معمولاً ۱۴

روز ۱۲یا ۱۳ سیکل باید بری سنو فولیکول ، اگه فولیکول غالب داشتی دکتر برات امپول آزاد سازی تجویز میکنه

دکتر بعد سونو خودش میگه روز مشخص نمیشه گفت فقط بایداندازه فولیکول اول چک بشه چون احتمال داره یه ماه روز ۱۲ فولیکول بالغ بشه یه ماه شاید ۱۵

۱۴ عزبزم

سوال های مرتبط

مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری