آرد برنج و یه کوچولو نبات و آب میزارم رو حرارت تند تند هم میزنم تا به غلظت برسه
اگه بخوام مثلا با پوره سیب یا شلغم یا سیب زمینی قاطی کنم دیگه نبات نمیریزم
يه قاشق مرباخورى ارد برنج رو با يه استكان آب قاطى ميكنم ميذارم رو حرارت
مرتبم هم ميزنم ك سفت و گلوله نشه
يه كوچولو نباتم ميندازم من
وقتى غليظ شد آمادست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.