خانوم ها چطوری برای بچه هاتون فرنی درست میکنید ؟؟؟

۲ پاسخ

آرد برنج و یه کوچولو نبات و آب میزارم رو حرارت تند تند هم میزنم تا به غلظت برسه
اگه بخوام مثلا با پوره سیب یا شلغم یا سیب زمینی قاطی کنم دیگه نبات نمیریزم

يه قاشق مرباخورى ارد برنج رو با يه استكان آب قاطى ميكنم ميذارم رو حرارت
مرتبم هم ميزنم ك سفت و گلوله نشه
يه كوچولو نباتم ميندازم من
وقتى غليظ شد آمادست

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی