۵ پاسخ

من فعلا چندروزه اشتهانداره بخاطر دندونش چیزی بهش نمی‌دم چون بی فایدست خیلی بی اشتها شده ولی قبلش دووعده میدادم

۶ ماهگی یک وعده
۷ ماهگی دو وعده نهار و عصرونه
۸ ماهگی تا ۱۰ ماهگی سه وعده صبحانه/نهار و عصرونه

صبح ها واسش فرنی یا حریره بادوم درست کنین و با این شروع کنید بعد از اون ابگوشت ماهیچه و بعدش سوپ تا معدش سازگاری پیدا کنه البته خیلیا میگن اول با سبزیجات و پوره سیب زمینی و هویج شروع میکنن اما من روند هر دوتا بچه هام همین بوده که گفتم و خیلی راحت تر هضم دارن و غذا میخورن

هفته اول که شروع کرده بودم سه روز یه وعده سه روز بعد دو وعده و سه روز بعد سه وعده در حجم کم هفته بعدش دکتر گفت همین سه وعده رو تا زمانی که میخوره و سیر میشه بهش بده

مامان یه سوال مهم 👀💛
نی‌نی‌ت غذاشو با ذوق می‌خوره یا هی باید دنبالش بدوی؟ 😅🍲

اگه:
❌ کم‌اشتهاست
❌ وزنش خوب بالا نمی‌ره
❌ یبوست یا رفلاکس داره

نذار بیشتر اذیت شی 🤍

من توی کانالم کلی ایده غذای سالم، خوشمزه و امتحان‌شده برای کوچولوها می‌ذارم 😍✨
از پوره‌های ساده تا غذاهایی که بچه‌ها واقعا دوست دارن و میان‌وعده‌های مقوی 👶🏻🍜

🎁 یه هدیه ویژه هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی یه روزه کاملاً رایگان
بر اساس سن و شرایط دقیق نی‌نی‌ت 👌🏻💛

اگه می‌خوای بدونی دقیقا چی بدی که هم بخوره هم وزن بگیره 👇🏻💕

بیا اینجا:
@ninifoodartam

یا مستقیم پیام بده:
@Atena_0422

✨ فقط کلمه «برنامه رایگان» رو بفرست

سوال های مرتبط