۴ پاسخ

من تا چن روز اول دو وعده بعد شروع کردم سه وعده تا الان

من صبح ها فرنی با موز میدم
بعدازظهر و شب هم سوپ

والا خواهر من هرچی میدم بچه حساسیت داره خخخ.روزی یه وعده میدم فقط یکم حجمش زیاد تر از روزا اول شده.ولی درستش اینه کم کم وعده هاش بیشتر بشه صبونه ناهار شام بخوره

یک وعده اصلی بین ساعت ۱۱ تا ۱
گاهی اوقات یه میان وعده مثلا پوره میوه ساعتای ۴ بهش میدم

سوال های مرتبط