من خوردم شدید بی اشتها شدم و حالت تهوع داشتم نخوردم
من رفتم دکتر بهش گفتم خیلی استرس دارم اضطراب دارم این دارو رو داد گف ۳ هفته مصرف کنم روزی ۱دونه صبح
ولی تو اینترنت راجبش سرچ کردم اصلا عوارضه بدی نداشت
بلی من استفاده کردم
اره قبلاً مصرف کردم.. آرامبخش هست
بله به منم دکتر داده گفتم استرسی ام بهش
آره مادرم و داییم مصرف میکنن
مادرم برای اعصاب و داییم مشکل قلبی داره
برای چی میخوای؟
بله من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.