برام دعا کنید شبی میرم یه سونو دیگه انشاالله خبر خوبی بگیرم 🥺🥺

۴ پاسخ

انشالله عزیزم 🩷

ایشالا با خبرهای خوب برمیگردی

عزیزدلم انشالله که چیزی نیست چرااینجوری شدی مگه انتی تشخیص نداددارویی مراقبتی؟

به امیدخداکه چیزی نیس عزیزم ماروبیخبرنزار

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی