۵۶ پاسخ

وزنش ۱۲۰۰ خیلی خوبه نسبت به هفتت..میمونه نگران نباش😍😍

اصلا نگران نباش دوستم دخترش ۲۸ هفته دنیا اومد ۹۰۰ گرم بود ولی یک ماه تو دستگاه موند الان ماشالاه ۶ ماهشع قشنگ تپله

۱۲۰۰ خیییلی خوبه حتمن میمونه میگم اونو۹۰۰ گرم بود موند ها

نی نی خوبه چرا خبر ندادی از خودت دیگ

سلام عزیزم حال گل دخترت چطوره

عزیزم‌کاش بیای بگی که حالت بچت چطوره؟

سلام عزیزم تاپیک آخرتونو خوندم الان.. نی‌نی چطوره ❤️

مامان روژا خوبی ی خبر بده ب ما از نی نی

سلام عزیزم خوبی؟؟دخترت چطوره؟؟

عزیزم خوبی نگرانتم بچت خوبه😓💓

دخترت چیشد عزیزم 🥺

مامان روژا خوبی ‌.نی نی چطوره

عزیزم خوبی بچت خوبه

دخترت خوبه عزیزم؟

انشالله که صحیح و سالم بیاد بغلت عزیزم

عزیزم حالت دختر خوبه؟

ایشالله خیره

توکلت بخدا عزیزم انشالله ک خیلی زود باهم برمیگردید خونه خداحفظش کنه برات

نذر خانم حضرت زهرا کن ده روز زهرا صداش کن .خودش کمکت کنه

ب حق پنج تن دخترت سالم و سلامت میره خونت.غصه نخوریا

عزیزم قدم نورسیده آت مبارک
انشاالله بسلامتی بیاد تو بغلت
نگران نباش خدا بزرگه

عزیزم بابت دخترت خیالت راحت باشه هیچ اتفاقی نمیوفته پروسه شو که طی کنه با حال خوب مرخص میشه حال خودت چطوره ؟

نترس چیزی نیست انشاللع میمونه

بسلامتی انشالله زود بیاد خونه

چند کیلو هست

وای منم سرکلاژیم

ایشالا قدمش خیر باشه و زود زود از بیمارستان مرخص بشه و ببریش خونه مامانیش

عزیزم اصلا نگران نباش ایشالا صحیح و سالم به زودی میاد بغلت🥹💋

انشالله به حق این ماه مبارک، گل دخترت رو برات حفظ کنه.
توکلت به خدا باشه.چله ی حدیث کسا بگیر خیلی مجربه

عزیزم نگران نباش انشالله صحیح و سالم میبریش خونه

عزیزم سرویکستون چند بود؟پساری هم داشتین؟

بحق این ماه عزیز صحیح و سالم بغل بگیری گل دخترتو ببری خونه

انشالله میمونه برات عزیزم

انشالله عزیزم ,طول سروبکس شما چند بود؟چطوری باز شد استراحت نبودین؟؟؟؟؟؟

الهی که سالم و سلامت میبریش خونه، انرژی مثبت براش بفرست

ای خدا نی نی کوچولوی قوی
انشالله که زود باهم برگردین خونه صحیح و سالم🥲

انشالله میمونه عزیزم😍

انشاالله ک صحیح و سالم مرخص میشید میرید خونه چیشد ک انقد زود دنیااومد؟

انشالله صحیح و سالم بغلش میگیری

طبیعی بودی یا سز قدر زود اخه 🥲😓

قدمش خیر باشه ان شاالله خانمی
توکلت به خدا باشه
اصلا استرس نداشته باش
و هر کاری دکترا لازم میدونن بزار انجام بدن
دختر داداش منم تو ۲۸ هفته ب دنیا اومد واقعا باورش سخت بود که بمونه چون خیلی ریز بود بازوش اندازه ی بند انگشت ما بود
اما حالا بیا ببینش چه دختری شده 😍
ان شاالله خدا نینی گل شما رو هم سالم نگه میداره و میشه چراغ دلت

ایشالا به حق ماه رمضون صحیح و سالم خیلی زود بیاد بغلت دلت اروم بگیره انشالا 🥺🤲🏻

همسایه ما دو سه ماه پیش زایمان کرد تو هفته ی شما با وزن ۱۶۰۰ ...خدا براش نگه داشت الان ۲ کیلو و خورده ایه و سالم ...اصلا نگران نباش عزیزم ...میشه بگی دلیل زایمان زودرست چی بود

عزیزم قدم نورسیده مبارک. چرا به دنیا اومد زود؟؟ ببین نگران نباش خیلیا بودن هم هفتت بچه هاشون به دنیا اومد الآنم ماشاالله صحیح و سلامت هستن.

آمپول ریه زده بودی ؟ وزنش چقدر بود

آخی عزیزدلم انشالله به حق این ماه عزیز شمام با دخترن سالمو سلامت میرید خونه

سرکلاژ بودی؟

انشالله سالم و سلامت بغلش میکنی میبری خونه تون🤲

ایشالله ب سلامتی کوچولوتو بغل بگیری

عزیزم سرکلاژی بودی؟

انشالا صحیح سالم میاد تو بغلت عزیزم♥️✨

۲۸ هفته امد گلم ب دنیا؟

عزیزم انشالله به سلامت ببریش خونت
چرا انقدر زود امد؟

انشاالله ک صحیح و سالمه، ازش مراقبت میشه و بسلامتی میبری خونه

۲۸ هفته دنیا اومد؟؟؟؟

انشالله ک صحیح و سالم میاد تو بغلت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری