۷ پاسخ

ان شاالله که جواب عالیه
جسارتا هزینش چقدر شد من هفته دیگه باید برم؟

خیلی راحته ی چیز روتینه

سلام منم امروز اومدم برای آزمایش گلوکز شما چرا دور دارین میدین آزمایشتونو بدتر از من

منم الان تو آزمایشگاهم پودر خوردم خوشمزه بود حالم بد نشده فقط معدم میسوزه یکم
دراز کشیدم رو تختشون تا ساعت ۱۰ ک نمونه بگیرن

میگم این آزمایش برایچی هست ؟

سخت نیست ازمایشش نگران نباش💕

ایشالا که همچی اوکیه بسلامتی بغل بگیری نی نی تو

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری