۸ پاسخ

خخخ داداش منم تو عکس افتاده

ان شاءاللّه خیره عزیزم صلوات بفرست

تو بطن مغزش کیست آبی بوده؟

من هنوز سونو رشد نرفتم استرس دارم

عزیزم انشالله هرچی خیره برات پیش بیاد 🤲تازه متوجه شدی یا تو آنومالی بهت گفتن ؟؟خدا بزنتشون به یکی نمیگن بچت سالمه برو حتما باید یه استرسی به آدم بدن 🤬😡

سونو برا چی؟رشد؟

ایشالله ک همه چی خوب پیش میره استرس چرا داری؟

چرا استرس . توکلت به خدا باشه

سوال های مرتبط