عزیزم کدوم سونوگرافی رفتی؟
من هیچ جا نتونستم نوبت بگیرم اینورسال
ان شاالله همه چیز خوبه نگران نباش
کجا رفتی سونو
منم امشب باید بریم
دعا در حق هم دیگه میگیره
تو هفته ۲۸باید بدی؟زود نیست
امروز دکتر بودم به من گفت دو هفته دیگه برم
عزیزم ان شاالله که همه چیز خوبه
انشاالله اوکیه همه چی نگران نباش♥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.