مامانا اومدم سونگرافی رشد خیلی استرس دارم برام دعا کنید😔😔

۷ پاسخ

عزیزم کدوم سونوگرافی رفتی؟
من هیچ جا نتونستم نوبت بگیرم اینورسال

ان شاالله همه چیز خوبه نگران نباش
کجا رفتی سونو

منم امشب باید بریم
دعا در حق هم دیگه میگیره

تو هفته ۲۸باید بدی؟زود نیست

امروز دکتر بودم به من گفت دو هفته دیگه برم

عزیزم ان شاالله که همه چیز خوبه

انشاالله اوکیه همه چی نگران نباش♥

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد