۱۰ پاسخ

بهش بگو تو شکمت پی پی مونده دارن گریه میکنن میخوان برن خونشون بریم پی پی کن که این هام برن خونشونم تو چاهه گناه دارن نباید گریه کنن یه جایزه خیلی خوب که دوست داره بهش نشون بده بگو پی پی کنی برات میخرم

موقع پوشک گرفتن یه کم عجله نکردید؟ یعنی بچه تحت فشار نبود ؟

ببين ببرش تو توالت ايراني سرپاش كن بگو آهان اومد بوش اومد خودشم داره مياد زود باش زور بزن هي بگو حنا قهرمان هي شلوغش كن ببين جواب ميده واسه من كه ميداد

دختر من اوایل اینجوری بود
نکه میداشت خودشو تا مثلا۳ روز بعد دل درد میگرفت
الانم هرروز دفع نداره ولی بهتر شده
قطعا دعوا کردن بدتر میکنه قضیه رو
من بهش میگم برو پیپی کن بزار پیپی ها برن خونشون
یا مثلا ببخشید میگم پیپی کن ببین چه رنکیه .
مثلا میگم اونی که به دلت فشار میاره دردت میگیره پیپیته که دلش میخواد بیاد بیرون و ازاد بشه ولی تو نمیزاری
الان خیلی خیلی بهتر شده
بهش بگو که همه پیپی میکنن حای مامان باباها
حتی حیوونا

سخت نگیر بیخیال باش
ولی قصه بگو ک‌ پی پی ها باید برن خونشون اگه تو دل ادم بمونن دلمون دردمیگیره.وقتی خودتون برا دستشویی میرید حتا الکی هم برید گاهی
بگید وای دلم دردگرفته فکرکنم باید برم برای پی پی کردن.برید و بیایید بگید اخ راحت شدم دلم خوب شد
بخدا ماهمه این حرکاتو زدیم و جواب داده.حتا به پی پی تو دستشویی دست تکون دادیم بای بای کردیم🤣🤣🤣

دختر منم موقع پوشک گرفتنش ۱ ماه اینجوری کرد
داعون شدیم دوتامون
دیگ با صبر و تشویق درست شد

پسرمنم با اینکه الان یک ساله ک پوشک نمیشه ولی بازم گاهی مقاومت میکنه برای پی پی
من میگم بیا پیشم دراز بکش کمرشو شکمشو ماساژ میدم گاهی یه خورده بعد شکمش کارمیکنه
گاهی مثل امشب یهو دل درد میشه
بهش گفتم چون پی‌پی‌هارو نگه داشته موندن تو شکمش اونا دارن دلشو اذیت میکنن.فرستادمش دستشویی گفتم زور بزن بیاد تا دلت خوب بشه.

پسرمنم همینه بود از وقتی پودر پیدرولاکس میدم دیگه راحت شدم روزی ۱بار دوبار دفع داره ....هیچی نمی‌دید شما برای یبوست ؟

پسر منم همینه...روز درمیون پی پی می‌کنه دکتر هم بردمش

ای خدا طفلی هنوز اوکی نشده؟ تو خوابش دفع نمیکنه؟ مامان حنا چرا نمیری مشاوره کودک؟

سوال های مرتبط