۹ پاسخ

من همیشه دوس داشتم تو سوئیس به دنیا میومدم

هرجایی جز اینجا

ا،م،ر،ی،ک،ا

خاورمیانه وافریقا نبودم

بهش فک نکردم واقعیتش

تو یه جزیره ناشناخته

انگلیس

فقط ایران......

کاش دنیانمیومدم

سوال های مرتبط