پسر منم ۲ ماهه گیگوز میخوره خیلی خوبه راضیم
دندون دراورده؟
من دوماه دادم خیلیییی راضی بودم اگه بچم حساسیت نداشت عوض نمیکردم
ماهی یک و سیصد اضافه میکرد با گیگوز از ۳تا ۵ ماهگی دادم
لباسش چه قشنگه
من دو ماه گیگوز میدادم وزن گیریش عالی بود پسرم دیگه شیشه رو پس زد و فقط شیر مادر میخوره
چندماه دادم وزن دهیش خوب بود
فقط یبوست بود ک عوض کردم
بچه من از ۵ماه و نیم گیگوز میخوره خوبه راضی هستم
دختر منم گیگوز میخوره
وزن دهیش خوبه
گیگوز خیلی خوبه ک وزن دهیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.