۹ پاسخ

پسر منم ۲ ماهه گیگوز میخوره خیلی خوبه راضیم

دندون دراورده؟

من دوماه دادم خیلیییی راضی بودم اگه بچم حساسیت نداشت عوض نمیکردم
ماهی یک و سیصد اضافه میکرد با گیگوز از ۳تا ۵ ماهگی دادم

لباسش چه قشنگه

من دو ماه گیگوز میدادم وزن گیریش عالی بود پسرم دیگه شیشه رو پس زد و فقط شیر مادر میخوره

چندماه دادم وزن دهیش خوب بود
فقط یبوست بود ک عوض کردم

بچه من از ۵ماه و نیم گیگوز میخوره خوبه راضی هستم

دختر منم گیگوز میخوره
وزن دهیش خوبه

گیگوز خیلی خوبه ک وزن دهیش

سوال های مرتبط