اره منم تازه به پسرم میدم دفع داره روزی چند بار گفتم نکنه برا دندون در میاره اینجوری شده پس از شیر خشکه اینجوری که حریف پوشک هم نمیفتیم😑🥴
عزیزم منم دخترم دو سه بار پی پی میکنه
پسر من تا ۶ ماهگیش آپتامیل میخورد بعد اغتشاشات که شروع شد آپتامیل پیدا نشد از همون موقع ببلاک میدم بهش روزی ۴ بار هم معدش کار میکنه گاهی هم ۵ بار وزنش دهیش هم خوبه
دختر من نان میخوره دفعش زیاده ولی الان ببلاک که میدم روزی یه بار ولی هیچکدوم وزن دهی نداشته براش
دختر منم نان مبخوره یه روز درمیونه
پسر منم شیرخشک نان میخوره روزی یک یا دوبار دفع داره
سلام مامان عزیز بله پسر منم ببلاک میخوری هر روز دو یاسه بار دفع داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.