سلام مامانا
کی رفلاکس پنهان بچه خوب میشه

۴ پاسخ

میگن کم کم یا شروع غذای کمکی

دکتر به من گفت بعضیا تا شش ماهگی خوب میشن بعضیا تا ۸
یه دکتر دیگه بهم گفت تا یک سالگی😢

اگه زیاد بالا میاره ک شیر خشک ای آر
ولی اگه علائم دیگه داره کیدیزول هر ۱۲ ساعت ۲ سیسی

من شیرخشک ای آرمیدم الان بهتره هیچ دارویی نمیدم

سوال های مرتبط

مامان باران🩷👧🏻 مامان باران🩷👧🏻 ۱۰ ماهگی