میگن کم کم یا شروع غذای کمکی
دکتر به من گفت بعضیا تا شش ماهگی خوب میشن بعضیا تا ۸
یه دکتر دیگه بهم گفت تا یک سالگی😢
اگه زیاد بالا میاره ک شیر خشک ای آر
ولی اگه علائم دیگه داره کیدیزول هر ۱۲ ساعت ۲ سیسی
من شیرخشک ای آرمیدم الان بهتره هیچ دارویی نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.