۴ پاسخ

از اول

من از اواخر ۵ ماهگی

من که همه چیز برا بچهلم از ۷ ماهگی ریختم چون معده بچه باید عادت کنه یواش یواش میکس میشه دیگه

من از الان تو سوپاش میریزم ولی برمیدارم اخرش

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آویسا و آرسام مامان آویسا و آرسام ۹ ماهگی