۶ پاسخ

انشالله قسمتت بشه اما سختی داره مخصوصا اگه یه بچه دیگه هم داشته باشی قبلش
خیلی توان میخاد دوقلویی خیلییییییییییی
اصلا فایل مقایسه با تک بچه نیس
واسه ما دوقلودارا تک بچه دست گرمیه اصلا

من هم خواهرم دوقلو داره، هم خواهر شوهرم
الان بزرگ شدن، ولی اگه کمکی نداشته باشی، واقعا دست تنها خیلی خیلی سخته، با ی بچه دیگه هم سخت تر
فقط هم کودکی نیست، بزرگ هم که میشن ، هزینه ها و خواسته ها و مسائل دیگه ....

فقط از دور و برای دیگران قشنگه

من یادمه خالم وقتی دوقلوهاش بدنیا اومدن اونم توی شهر غریب خیلی خیلی سختش بود...و بعدش مادربزرگم که ما بهش میگیم عزیز یدونه از قولاشو آورد اینجا پیش خودش و تا 4.5سالگی نگهش داشت و بزرگش کرد...فقط یوقتایی با عزیزم اینا مسافرت میرفت خونه خودشون ولی بعدش باز برمیگشت...الان هر دوتا قول ازدواج کردن و خودشون بچه دارن...🤭💖👌🏻

منم خیییلی دوس دارم ولی انگار فقط از دور قشنگه🥲

چیه اخه خیلی سخته

آره پوست آدم کنده میشه

سوال های مرتبط

مامان 💜تاج سرم💜 مامان 💜تاج سرم💜 ۲ سالگی
مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۲ سالگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۳ سالگی