من کاری نکردم فقط گفتم یه بچه دیگه داشته باشم دیگه کافیه .خدا جون گفت حالا که دیگه قراره بچه نیاره بزار دوقلو بشه 😂😂😂 شکرش
ژنتیک ،خواست خدا
ایمان، تقوا، عمل صالح😂
ای وی اف
بنام خدا ارث 😁
ناخواسته بود
خدا خواست دوقلو شد
یه به ساله هم داشتم شدن سه قلو
آی وی اف
هیچکار ارث داشتم
خاست خدا بوده
منم میخام دکتر لتروزول داد ولی امروز رفتم سونو ی فولیکول خیلی بزرگ شده بود ب جای دوتا این بزرگ هم ممکنه کیست بشه ترسیدم گفتم دیگه دارو نمیخام
ارت وژن لامصب کرد تو پاچمون
ایمان
تقوا
عمل صالح
😂😂😂😂
من تنبلی داشتم کمی لتروزول و دوفامد مصرف میکردم دکترم گفت ممکنه دوقلو بشن گفتم چه بهتر خب همونم شد البته قبل از بارداری اولمم مصرف کردم ولی تک قلو شد
غللللط خوردم غلللللللللط😂😂
ماما حیدری تو روبیکا سرچ کنید میاد
ارثی داشتیم، همه سه قلو دوقلودارن، ولی ناهمسان، کیسه های جدا
من کاری نکردم. دوقلو هام همسانن. کاملا اتفاقی شده. تنبلی تخمدان داشتم و دوفاستون هم میخوردم وای ربطی نداره چون همسانن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.