۱۳ پاسخ

فعلا فحش یاد نداره

دختر من میگه عَبِه شو ینی خفه شو و ددوث ینی دیوث 😆
واکنش نشون دادم بدتر کرد الان بیخیالم بهتر شده

از خواهرم یاد گرفته بعضی وقتا میگه پیپی حرصش در بیاد 🤭😂

سکوت میکنم ..به همه هم میگم واکنش نشون ندن تا به مرور از یاد ببره …هرچند جلوش اصلا فحش نمیدیم که یاد بگیره ولی دوبار بیشعور و یاد گرفته بود میگفت همینجوری فراموشش کرد دیگه نمیگه

برای فحش دادن اگه خیلی حرف زشتی نیست فقط بهش بی توجهی کن یا از کلمه جایگزین استفاده کن مثلا یه کلمه ی خوبی که با اون حرف هم آوا باشه بگو اینو گفتی یا بگو وای چه بوی بدی میاد وقتی حرف بدی بزنیم دهنمون بو میگیره بیابریم دهنتو بشورم 😅برای زدن هم من همیشه میگم زدن خیلی کاربدیه ما نباید کسیو بزنیم اگه بزنی دیگه کسی باهات بازی نمیکنه البته دخترمن دوسه بار بیشتر پیش نیومده کسیو بزنه که همون لحظه این حرفا رو بهش زدم ونذاشتم ادامه بده

از دخترخالش یاد گرفته میگه کثافت. فقط همینو بلده ما کم محلی میکنیم اگه توجه کنیم بدتر میکنه. قبلا دخترخالشو میزد البته واسه بازی دستاشو میگرفتم و میگفتم اجازه نداری کسیو بزنی. خداروشکر دیگه نمیزنه

میشینم فکر میکنم کجای راهو اشتباه رفتم

دخترمنم زهرمار یاد گرفته بعد دعواش کردم میخاد بگه زهر مار میگه منکه نمیگم زهرمار خخخ

وای پسرم از روبیکا یاد گرفته بگه گمشو ،وقتی به عمو یا مادرشوهرم میگه اب میشم

دختر من به همه میگه باباسگ
کثافت بی‌شعور و انترم بلده

بغلش میکنم میبرمش یه طرف دیگ

خودمون جلوش این کارارو انجام نمیدیم تا یاد نگیره بلاخره بچه از یه جا دیده و شنیده که داره انجام میده

اره بلده میگه پدسگ. 🫣🤣چند بار دعواش کردم فایده نداشت گفتم ولش کن. اونروز ب عمه هاش میگف تو پدسگی🫣

سوال های مرتبط

مامان لوبیای مامان مامان لوبیای مامان ۲ سالگی
خانما یه سوال میپرسم میشه هر کی اطلاعات یا هر چی داره یه کمک بهم کنه
من یه مسئله ای با بچم دارم نمیدونم بقیه بچه ها هم اینطوری هستن هستن یا نه یا اصلا نمیدونم این یعنی وجود یه مشکل یا نه
پسر من همیشه و همه جا موقع غذا خوردن موقع بیرون رفتن موقع بازی موقع دستشویی رفتن موقع حمام رفتن میگه یکی از عروسکام حرف بزنن(یعنی اینکه منه مادر یا پدر جای اون عروسک با پسرم حرف بزنیم مثلا بهش بگیم سلام خوبی کجا میری یا داری چیکار میکنی یا بیا بریم فلان کار رو کنیم یا میگه من قایم میشم فلان عروسک بگرده منو پیدا کنه )
حالا اگه جایی باشیم که عروسکاش نباشن میگه مار موشی حرف بزنه (حالا مار موشی چیه ،،مار موشی انگشت من یا باباش هست که باید تکونش بدیم و حرف بزنیم )یا یه برگ میده دستمون میگه حرف بزنه یا سنگ یا گل خلاصه هر چی که فکرشو کنی
حتی یه بار رفته بودیم دستشویی میگفت دیوار حرف بزنه
واااااای خیلی این رفتار و عادتش زیاد هست هر لحظه و همه جا به طوری که من و باباش به جنون داریم میرسیم نمیدونیم چیکار کنیم
حتی سر سفره یکی از ما باید جای یه چیزی حرف بزنه
واقعا دیگه نمیکشه یه تیکه میگه یه چیزی حرف بزنه

چیکار کنم کمک میخوام

#فرزندپروری #پوشک #جیش شیرخشک انومالی رفلاکس کولیک