فعلا فحش یاد نداره
دختر من میگه عَبِه شو ینی خفه شو و ددوث ینی دیوث 😆
واکنش نشون دادم بدتر کرد الان بیخیالم بهتر شده
از خواهرم یاد گرفته بعضی وقتا میگه پیپی حرصش در بیاد 🤭😂
سکوت میکنم ..به همه هم میگم واکنش نشون ندن تا به مرور از یاد ببره …هرچند جلوش اصلا فحش نمیدیم که یاد بگیره ولی دوبار بیشعور و یاد گرفته بود میگفت همینجوری فراموشش کرد دیگه نمیگه
برای فحش دادن اگه خیلی حرف زشتی نیست فقط بهش بی توجهی کن یا از کلمه جایگزین استفاده کن مثلا یه کلمه ی خوبی که با اون حرف هم آوا باشه بگو اینو گفتی یا بگو وای چه بوی بدی میاد وقتی حرف بدی بزنیم دهنمون بو میگیره بیابریم دهنتو بشورم 😅برای زدن هم من همیشه میگم زدن خیلی کاربدیه ما نباید کسیو بزنیم اگه بزنی دیگه کسی باهات بازی نمیکنه البته دخترمن دوسه بار بیشتر پیش نیومده کسیو بزنه که همون لحظه این حرفا رو بهش زدم ونذاشتم ادامه بده
از دخترخالش یاد گرفته میگه کثافت. فقط همینو بلده ما کم محلی میکنیم اگه توجه کنیم بدتر میکنه. قبلا دخترخالشو میزد البته واسه بازی دستاشو میگرفتم و میگفتم اجازه نداری کسیو بزنی. خداروشکر دیگه نمیزنه
میشینم فکر میکنم کجای راهو اشتباه رفتم
دخترمنم زهرمار یاد گرفته بعد دعواش کردم میخاد بگه زهر مار میگه منکه نمیگم زهرمار خخخ
وای پسرم از روبیکا یاد گرفته بگه گمشو ،وقتی به عمو یا مادرشوهرم میگه اب میشم
دختر من به همه میگه باباسگ
کثافت بیشعور و انترم بلده
بغلش میکنم میبرمش یه طرف دیگ
خودمون جلوش این کارارو انجام نمیدیم تا یاد نگیره بلاخره بچه از یه جا دیده و شنیده که داره انجام میده
اره بلده میگه پدسگ. 🫣🤣چند بار دعواش کردم فایده نداشت گفتم ولش کن. اونروز ب عمه هاش میگف تو پدسگی🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.