یک هفته زوده ممکنه به خاطر آزادسازی مثبت کاذب باشه
خیلی زوده گلم اصلا تا 14 روز نزن
ایشالله این ماه بگیره برات قشنگم
از هفت روز اگ باردار باشی هالع میندازه
منم iui کردم ۴ ماه پیش اولین اقدامم بود واسه تعیین جنسیت iui کردم با فولیکولای عالی ولی خدا نخواست مامان شم منفی شد
به امید خدا تو مثبتی عزیزدلم
فقط بیخیال باش بهش فکر نکن من خیلی استرس داشتم
بزار دو هفته ازش بگذره بعد بزن
خیلی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.