۶ پاسخ

یک هفته زوده ممکنه به خاطر آزادسازی مثبت کاذب باشه

خیلی زوده گلم اصلا تا 14 روز نزن

ایشالله این ماه بگیره برات قشنگم

از هفت روز اگ باردار باشی هالع میندازه
منم iui کردم ۴ ماه پیش اولین اقدامم بود واسه تعیین جنسیت iui کردم با فولیکولای عالی ولی خدا نخواست مامان شم منفی شد
به امید خدا تو مثبتی عزیزدلم
فقط بیخیال باش بهش فکر نکن من خیلی استرس داشتم

بزار دو هفته ازش بگذره بعد بزن

خیلی زوده

سوال های مرتبط