صورتیه
همون اولی سفیدشوبگیرید
پفی مناسبتره
اما بعدش فقط میشه توی عروسی و جشن پوشید😁
صورتیه خوشم اومد
دومیییییی
دومی...
دومی
دومی برای تولد قشنگ تره
ببین دوتا سفیدا قشنگه ولی جنسش جوریه ک اصلا اتو نمیشه هر چقد هم اتو کنی بازم چروک میمونه روش
منم یدونه همین جنسی گرفتم خیلی خوشگله ولی حیف همیشه چروکه
سومییی
دومییی
این سفیدم داشت
اولیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.