بالایی
ازنظرمن بالایی
فک نکنم بجه یکساله مثل عکس بالایی بشینه وراااحت عکس به این زیبایی بگیره😀اگر مثل بچه من شیطووووون باشع
ولی اگر آروم باشع بچه، اولی جذاب و جدید وقشنگ تره
ولی بنظرم برای دو، سع سال خوبه ک بچه ب حرف ترشده. این نظرشخصی منه
من پایینی رو بیشتر میپسندم
دوتاش قشنگه ولی برای دختر پایینی بهتره
اولیه پسرونه هست
بالایی قشنگتره
این یا بالایی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.