مامانای قمی کدوم آتلیه تم تولد دوسالگیش قشنگه؟؟

۳ پاسخ

منکه تا الان همش بردم عمارت
برا ۲سالگی گفتم ببرم شیرین ببینم چجوریه
والا ی شرایطایی پشت تلفن گفت ک اصن دلم نخواس ببرمش اونجا
باز بردم همین عمارت

شیرین معمولا دکورای شیک و قشنگی داره ولی محدودیت تعداد داره
اگه مینیمال دوست دارین دورانم خوبه
چند وقته اینستا قطعه دکوراشونو ندیدم

من پالیزان پرسیدم گفت 16*21 قیمتش 560 محدودیت هم نداره ی عکس یا چند تا

سوال های مرتبط