واکسن تب داره یانه سرش شکمش داغه

تصویر
۹ پاسخ

شروع تبه به وقتش شربت بده لباسشو کم کن

اره ولی خفیفه.برای آرتا ۳۷.۵بود خونه بهش پاراکیددادم بردمش دکتر رسیدم اونجا۳۷.۲بود گف تب داره ولی خفیفه خوب شد دارو دادی اوردی.

سخته بچه اذیت میشه من خیلی استرس دارم

استا بده تا بالا تر نره پسر منم تا ۳۷/۴ میرفت دیگ کنترل میکردم

اگه از اون دمای که همیشه حس میکردی داغ تره شروع تبه
شربت بده شب اول

نیم اضافه شه میشه شروع شب.

واکسن زدی ؟

تب نیس این
شاید گرمشه

نه‌عزیزم‌تب‌نداره

سوال های مرتبط

مامان 💙آریا مامان 💙آریا ۱ سالگی