تب داره؟ سرش خیلی داغه

تصویر
۵ پاسخ

اره گلم یه کم داره پاراکید بهش بده

دختر منم تب داره نمیدونم بخاطر دندون یا چی 😢

اره بهش استا بده

کم هس ولی شاید برا دندونش هس

اگه از بغلش گرفته باید نیم درجه اضافه کنی
در این صورت آره یکم تب داره

سوال های مرتبط

مامان مامان عماد سلما مامان مامان عماد سلما ۱ سالگی