۱۴ پاسخ

هرچی دیرتر بگیری هم سنگین تر میشی هم گرونتر میشه،من خداروشکر همرو گرفتم وسیله هاشم چیدم،فقط ست روتختی و کوسن و آویز موزیکالشو‌سفارش دادم اونم بیاد بچینم به امید خدا تموم بشه

منم چون شهرستان بودم دیر خریدم الان پشیمونم. بیرون رفتن واسم سخت شده. از یه طرف سنگین شدم از طرفی همش جیش دارم.بیرون میرم همش دنبال دستشویی ام.😃😅

من بعد عید عیدی پول زیادی گرفته بودم گفتم چرا بیخود خرجش کنم بزار برم چند تا لباس بگیرم که خوشبختانه با پولی که داشتم تقریبا جز گهواره و کمد تونستم همه چیزو واسش بخرم البته به اضافه یکم پول شوهرمم

من از ۲۲_۲۳هفته شروع کردم
اگه پولش رو داری همین الان بگیر وسایل روز ب روز گرون‌میشه

از ماه سوم

من هنوز هیچی نگرفتم این هفته برم خرید کامل انشالا چون ۲۲هفته بودم ک فهمیدم اونم از تکونای بچه رفتم سونو دیدم بعله دیگ تقریبا تو شیش ماهم تامین دوهفته پیش ک فقط تو شک بودم و افسردگی بدی گرفتم
انشالا این هفته خریدشو انجام میدم

زودتر برو سنگین بشی راه رفتن سخت اینجوری روی مغزت نیس راحت میشی

خخ ومنی ک هنو هیچی نخریدم شوهرم میگ وقت زایمانت ک رسید تو تو بیمارستان باشی من وسیله هاشو میگیرم اتاقشم میچینم بیای ببینی سوپرایز بشی

من ازقبلش خخخ

هفته هجدهم

هرچی زودتر بخری به نفعته عزیزم چون هرروز داره گرون تر میشه

جنسیت که مشخص شد سریع برو خرید که بعد سنگین میشی اصلا نمیتونی

من فقط لباساش گرفتم و شیشه شیر پستونک و پوشک گذاشتم ماه آینده بقیه چیزها هم از دوقلوهام دارم مثل تاب گهواره و وان ...

بعد از آنومالی خرید کردم

سوال های مرتبط