خانوم ها عزیز.
از چند هفته با جنین حرف میزنید ؟؟

۱۱ پاسخ

اولی از وقتی که نطفه تشکیل شد
اینسری تو یه شرایطی شد که همینجوری روزا و هفته ها داره میگذره هیچ نمیفهمم چی به چیه قشنگ باهاش حرف نزدم اصلا🥺

من اومدم حرف بزنم هیچی به ذهنم نرسید خداحافظی کردم😂

من اصلا نمیتونم حرف بزنم نمیدونم چرا

از اولین لحظه مثبت شدن بیبی چک 🤣🤣🤣🤣تااااا همین چند لحظه پیش

از همون اول حرف میزدم یاهاش

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

من که حرف نمیزنم 🫠

من از اولش که رفتم سونو قلب

من تو دلم باهاش حرف میزنم 🥹بنظرتون باید بلند بلند حرف زد؟

من از الآن حرف میزنم قربون صدقش میرم🥹🥰

از اولش 🥹

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۲ ماهگی
مامان آسِنا🩷 مامان آسِنا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 ۵ ماهگی
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی