خانوما شماهم با بچتون حرف میزنید ؟🥹

تصویر
۱۰ پاسخ

با بچه قبلیم خیلی حرف میزدم وابستش شدم خدا ازم گرفت توی ۵ماهگی
با این یکی حرف نمیزنم علاقه ای هم نشون نمیدم بهش

نهه اصلا حسشو ندارم

مینویسم

ارععع تو دفترم هراتفاقی میفته یا سونو یا هرچی مینویسم

منم کم کم دارم شروع میکنم، ولی خیلی میترسم🥲

آره خیلی حس خوبی میده🥹 ولی بهتره اینو توی یه دفتر کوچولو بنویسی و نگه داری، تا بعدها که بزرگ‌ میشه اونارو بخونه و عزت نفسش بیشتر بشه ازین حجم اهمیت و احساس ✨

الهیییی منم ی وقتایی قربون صدقش میرم

منم همینم😂😂😂

تصویر

زیادددد🥺❤️

ای جان

سوال های مرتبط

مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان دُردانه پِسَر مامان دُردانه پِسَر روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍋👶🏻لیمو👶🏻🍋 مامان 🍋👶🏻لیمو👶🏻🍋 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری