با بچه قبلیم خیلی حرف میزدم وابستش شدم خدا ازم گرفت توی ۵ماهگی
با این یکی حرف نمیزنم علاقه ای هم نشون نمیدم بهش
نهه اصلا حسشو ندارم
مینویسم
ارععع تو دفترم هراتفاقی میفته یا سونو یا هرچی مینویسم
منم کم کم دارم شروع میکنم، ولی خیلی میترسم🥲
آره خیلی حس خوبی میده🥹 ولی بهتره اینو توی یه دفتر کوچولو بنویسی و نگه داری، تا بعدها که بزرگ میشه اونارو بخونه و عزت نفسش بیشتر بشه ازین حجم اهمیت و احساس ✨
الهیییی منم ی وقتایی قربون صدقش میرم
منم همینم😂😂😂
زیادددد🥺❤️
ای جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.