۳ پاسخ

واسه ابریزش بینی سیتریزین واسهه سرفه ایورامی دوتاشون هر12ساعت دوسیسی ونیم ولی ستیریزین با داروی دیگه قاطی نکن یعنی وقتی ستیریزین بهش میدی دوساعت هچچ داوری نده

۱۲ساعتی نیم سیسی پلارژین قطره یا اسپری تو دماغشم بزن

پلاژین بده

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی