خانما سوزش نوک سینه از علایم بارداریه؟

۳ پاسخ

سلام رفتی بتا بدی؟

بله از علائم بارداری ب مرور گاهی بیشتر گاهی فراموش میشه وقطع

معمولا تو هفته های ۵ اینجوریه انگار میخواد اتیش بگیره

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری