سفت شدن نوک سینه از علائم بارداریه؟

۸ پاسخ

شاید چون به خاطر هیچی بچه سالمم رو از دست دادم و زجه ها و گریه هام پیش خدا دلش برام سوخته قرار باز مامان شم
ولی قطعا هم دکترم هم سونوگرافم رو عوض میکنم حتما

اره گلم

بله عزیزم

من پریود نشدم

علایم بارداری و پریودی کاملا شبیه هم هستن

هم بارداری هم پریودی

آره از علائم بارداری

آره برا من که خیلی سفت شده

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری