خارش نوک سینه علائم بارداریه👀

۱۰ پاسخ

من. داشتم ۱۰ روز. بعدش. فهمیدم. باردارم

سر گیجه فراوان دارم فقط روزا میخوابم کارام بزور انجام میدم سنگین میخوابم من خوابم خیلی سبکه نمیدونم پی ام اس یا نه

ببین بدنا باهم فرق داره هرکی یجوره اما این میتونه از علائم بارداری باشه

اره من علائمشو داشتم

من داشتم تا الان که پریودم دارم

من تا بحال باردار نشدم
اما بعضیا میگن ک هست ولی خب بدن هر کسی باهم فرق داره انشالله ک باردار باشی
کی موعدت هستش؟

نه دیگه خداوکیلی اینو از کجات دراوردی خارش مگه علائم داره

من داشتم آره

منم همین سوالو دارم

میخوای باردار شی؟

سوال های مرتبط

مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته ششم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری