اسید معدم زده بالا چی خوبه بخورم

۶ پاسخ

سیب بخور برا معده خیلی خوبه
اگه حوصلت برسه رنده کنی ک رنگ سیب تیره بشه بخوری دیگه عالیه

شربت آلومینیوم ام جی

قرص فاموتیدین، نارگیل هم بجویی خوبه،

بند در چه شرایطی هست

اب و چایی نخور

نون خشک

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری